تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور سایت-آموزشی,سایت-آموزش-آنلاین,آموزش-ویدیویی-آنلاین,ویدیوهای-آموزش-آنلاین,سایت-آموزشی,سایت-مشاوره-آنلاین,توتوریال,مطلب-آموزشی,جذب-مدرس-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,مدرس-آنلاین,سایت-تدریس, -
تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم

تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟



آموزش آنلاین و ساخت محتواها و ویدیوهای آموزشی که از طریق اینترنت قابل استفاده اند، باعث علاقه کاربران به این روش شده است. در این روش، کاربران، مطالب آموزشی را به صورت بخش بندی های مختلف که اصطلاحاً به آنها توتوریال یا Tutorial می گویند، دانلود و مطالعه می کنند. به کسانی که این محتواها را تولید می کنند نیز کلمه تیوتر یا Tutor را اطلاق می کنند. تیوتر در حقیقت به معنای معلم یا استاد خصوصی آنلاین است، که مطالب آموزشی را منتشر می کند. توتوریال ها (Tutorials) ممکن است به شیوه های مختلفی تولید و ارائه شوند و صرفاً محتوای ویدیویی مد نظر نیست. یک مطلب آموزشی می تواند شامل متن، تصویر گرافیکی، صوت و تصویر ویدیویی باشد که با توجه به نیازمندی های یک موضوع، از آنها برای توضیح بهتر استفاده می شود. تیوترلند هم یک برنامه آنلاین آموزشی است، استادان آنلاین به سوالات شما به صورت ویدیویی پاسخ می دهند.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: فرصت استثنایی برای آموزش و کسب درآمد به صورت آنلاین


تیوترلند چه طور کار می کند؟ 

تیوترلند در حقیقت یک برنامه آموزش آنلاین است که کاربران از طریق آن، سوالات خود را به صورت آنلاین از استادهای آنلاین یا تیوتر ها می پرسند. در تیوترلند، موضوعات مختلفی هستند که می توانید در هر کدام، یک استاد مناسب پیدا کنید. برای این کار، صرفاً کافی است بعد از نصب اپلیکیشن، روی یکی از موضوعات کلیک کنید و استادهای آنلاین را مشاهده نمایید. مختصری از رزومه، زمان های آزاد و همین طور تخصص هایی که دارد در پروفایل هر کدام از مشاوران آنلاین وجود دارد.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد


برای این که بتوانید بهتر تصمیم بگیرید، می توانید به نشانه های دیگری هم توجه کنید. در کنار نام بعضی از این مشاوران، یک علامت تیک صورتی رنگ وجود دارد. این علامت به معنای این است که مشاور مورد نظر، مدارکش را برای تیم ما ارسال کرده و تیوترلند آن را تایید کرده است. با این حال، استادهای تایید نشده هم از اعتبار خوبی برخوردارند و نباید به داشتن این علامت تکیه کرد. نظرات و رتبه هایی که کاربران به یک استاد داده اند، اهمیت بیشتری نسبت به علامت تایید دارد.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز


آیا در سایت تیوترلند، tutorial هم وجود دارد؟ 

Tutorial یا توتوریال، به مطلبی گفته می شود که برای آموزش مرحله به مرحله تولید شده است. این مطالب آموزشی، توسط کسانی تولید می شود که در حالت عادی، دسترسی خاصی به آنها نداریم. این محتواها معمولاً از طریق یک سایت آموزش آنلاین منتشر می شوند و طوری طراحی شده اند که تمام آموزش ها در آن گنجانده شود. اما در مورد رفع اشکال آن، فکری نشده است. 

تیوترلند در حقیقت این حلقه اتصال را ایجاد می کند. بنابراین اگر tutorial می نویسید و می خواهید که کاربران در مورد آن سوال کنند و مشکلاتشان را بگویند، می توانید از تیوترلند استفاده کنید. البته دریافت مشاوره در تیوترلند، رایگان نیست. 


مقاله مرتبط: موضوعات مشاوره آنلاین در تیوترلند را می شناسید؟


تیوتر به چه کسی  اطلاق می شود؟ 

در اصطلاح عام، به کسانی که مطالب آموزشی یا tutorial  تولید می کنند، تیوتر گفته می شود. اما در تیوترلند، هر کسی که مشاوره آنلاین ارائه می دهد و می تواند مطالب را گام به گام توضیح بدهد، تیوتر گفته می شود. شما در این برنامه آموزش آنلاین می توانید برای یادگیری هر یک از موضوعات اقدام کنید. فقط کافی است برنامه را دانلود، نصب و اجرا کنید و با عضویت در آن، از مزایای آن بهره ببرید. 


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید


مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند